Niet tevreden? Dan lossen we dat op.

Wij staan voor de volle 100% achter onze producten. Dus als je niet geheel tevreden bent met je bestelling, dan zijn wij dat ook niet. Wij lossen het op, of dat nu het opnieuw printen van je bestelling betekent of het terugstorten van je aankoopbedrag, dat maakt ons niets uit. We betalen zelfs voor de bezorging. Zo simpel is het.

De medewerkers van ons klantenteam zijn experts in het vinden van de juiste oplossing. Dus als je niet voor de volle honderd procent tevreden bent, is dit wat we kunnen doen:

  • Neem allereerst contact met ons op en vertel ons over het probleem.
  • Daarna werken we samen met jou aan een oplossing, waarmee jij tevreden bent. Dat kan betekenen dat we je bestelling kosteloos opnieuw printen, of dat je je geld terug krijgt gestort en zelf een nieuwe bestelling kan plaatsen wanneer dat jou uitkomt.

Voor de volle honderd procent tevreden of je geld terug.

Als er ooit iets mis is met je bestelling van Vistaprint dan zijn wij er om je de oplossing te bieden waar je echt wat aan hebt. Dus als opnieuw laten printen niet is wat je wilt, dan krijg je gewoon het volledige aankoopbedrag terug.

02 / 588 28 90
Hulp nodig? Bel ons! We helpen je graag.
Openingstijden: Maandag - Vrijdag 08:00-21:00, Zaterdag 09:00-18:00
Stuur ons een e-mail
Stuur ons je vragen of opmerkingen via onderstaand formulier. We zijn van maandag tot en met vrijdag beschikbaar en beantwoorden je vraag binnen 24 uur.
* Verplicht veld
Onderwerp *
Voornaam *
Achternaam *
E-mailadres *
Bedrijf
Opmerkingen *